Μην νομίζετε από τον τίτλο ότι έχω σκοπό να ασχοληθώ ιδιαίτερα με τον καραγκιόζη-δήμαρχο Στυλίδας πλέον-Απόστολο Γκλέτσο και να υποβαθμίσω το επίπεδο του blog μου, ούτε πολύ περισσότερο βέβαια να τον αναγάγω σε λαϊκό ήρωα. Αυτά τα αφήνω στα λαϊκίστικα σκουπίδια της Ελληνικής δημοσιογραφίας που οι περισσότεροι έσπευσαν να κάνουν όλα τα παραπάνω και να τον χειροκροτήσουν. Δεν φταίει αυτός που κάνει αυτά που κάνει (άλλωστε κανείς ανόητος δεν φταίει που είναι ανόητος !), αλλά προφανώς όσοι τον ψήφισαν για δήμαρχο-διότι κάθε λαός εκλέγει και τους πολιτικούς που του αξίζουν- και όσοι τον ανέχονται ή τον εκθειάζουν. Είναι επίσης γνωστό ότι στη χώρα μας αν δηλώσεις αριστερός γίνεσαι αυτόματα αξιοσέβαστος και απολαμβάνεις ασυλία, ακόμα και αν είσαι η πιο φαιδρή προσωπικότητα και αυτό συμβαίνει και με τον Γκλέτσο ! Εγώ ωστόσο θα προσπαθήσω να αναλύσω το θέμα πιο σφαιρικά χωρίς να ασχοληθώ με τον εν λόγω κύριο.
Το κίνημα κατά των διοδίων είναι λοιπόν ένα μικροαστικό και αντιδραστικό κίνημα που-λίγοι το γνωρίζουν-γεννήθηκε πριν από καιρό από τα σπλάχνα του ΣΥΡΙΖΑ και αναπτύχθηκε στη βάση του μικροαστικού αντικαπιταλισμού, από τότε που τα διόδια έγιναν ιδιωτικά επί υπουργείας Σουφλιά. Λόγω αυτής ακριβώς της καθυστερημένης και λαϊκίστικης φύσης του, αυτό το κίνημα βρήκε σιγά,σιγά και άλλους υποστηρικτές, όχι μόνο από τον χώρο της αριστεράς, αλλά και από άλλα μεμονωμένα πολιτικά και κοινωνικά καθυστερημένα στοιχεία ανεξαρτήτου κόμματος και ιδεολογίας. Βρήκε όμως υποστήριξη ακόμα και από τους ναζιστές της Χρυσής Αυγής (!) διότι και αυτοί πολιτεύονται σε μεγάλο βαθμό στηριζόμενοι σε μία μικροαστική αντικαπιταλιστική ρητορεία και ιδεολόγημα.
Έτσι πριν από λίγο καιρό έλαβε χώρα ένα μεγάλο αίσχος που δείχνει ξεκάθαρα πόσο διαβρωμένη είναι πλέον η Ελληνική αριστερά. Συγκεκριμένα σε μία τέτοια, κατά των διοδίων, εκδήλωση στον νομό Πιερίας ο εκπρόσωπος του συγκεκριμένου υποτιθέμενου αριστερού κινήματος (που περιλαμβάνει ανθρώπους του ΣΥΡΙΖΑ, της Δημοκρατικής Αριστεράς, αλλά και των Οικολόγων Πράσινων) κατά των διοδίων στην Πιερία Ηλίας Τσολακίδης καμάρωνε δίπλα,δίπλα με έναν νεοναζί Χρυσαυγίτη ονόματι Αστέριος Χάμος(!!!). Ναι, διότι όπως είπαμε και η ναζιστική Χρυσή Αυγή συντάχθηκε με το συγκεκριμένο Συριζεϊκης έμπνευσης κίνημα και έτσι τα δύο άκρα ενώθηκαν. Αυτοί λοιπόν οι ξεδιάντροποι που δηλώνουν και αριστεροί δεν έχουν κανένα πρόβλημα να συνυπάρχουν και να συνεργάζονται με ανοιχτούς ναζιστές νοσταλγούς του Χίτλερ και του τρίτου Ράιχ !!
Αυτά ας τα αναλογιστούν καλά οι φίλοι μου οι αριστεροί και ας απαντήσουν ειλικρινά, και πρώτα στον εαυτό τους, αν υπάρχει σήμερα υγιής αριστερά στην Ελλάδα. Όσοι είναι ειλικρινής και συνειδητοποιημένοι θα δουν κατάματα και θα παραδεχτούν πόσο πολύ αυτή έχει σαπίσει.
Σιγά,σιγά το εν λόγω κίνημα άρχισε να αυξάνει την απήχησή του σε σημείο που-σύμφωνα με υπολογισμούς- σήμερα το 30 % όλων των οδηγών πανελληνίως δεν πληρώνει διόδια ,με το έτσι θέλω και με τον τσαμπουκά, γράφοντας τον νόμο και το κράτος στα παλαιότερα των υποδημάτων του. Μέχρι βέβαια που φτάσαμε και στο προχθεσινό αποκορύφωμα,με τον δήμαρχο Γκλέτσο να παίρνει τον νόμο στα χέρια του και να γκρεμίζει μπάρες καταχειροκροτούμενος από τους υπηκόους του…
Κι’ενώ βέβαια όλα αυτά συμβαίνουν εδώ και καιρό το κράτος, σε αυτή τη Ζιμπάμπουε του Ευρωπαϊκού νότου, συνεχίζει να βρίσκεται στη μακαριότητά του και να ανέχεται τα παραπάνω σαν να μην συμβαίνει τίποτα, αντί να αντιδράσει άμεσα και να τιμωρήσει τους παραβάτες όπως θα συνέβαινε σε κάθε σοβαρή και πολιτισμένη χώρα. Αυτό συμβαίνει κυρίως διότι η αριστερά (και συγκεκριμένα τώρα,ο ΣΥΡΙΖΑ) που είναι ο υποκινητής αυτής της κατάστασης βρίσκεται στον πυρήνα αυτού του άθλιου, ιδιότυπου πολιτικού κατεστημένου που διαχειρίζεται σήμερα της τύχες της χώρας.
Άλλωστε και στην πράξη είναι εμφανές ότι ελάχιστοι πολιτικοί στην Ελλάδα τολμούν να τα βάλουν με τα κόμματα της αριστεράς, φοβούμενοι προφανώς και για το πολιτικό τους μέλλον (με ελάχιστες εξαιρέσεις τύπου Πάγκαλου). Είδαμε ακόμα και επί Καραμανλή του νεότερου ,ότι όσοι λίγοι τόλμησαν να το κάνουν στο κόμμα του εκκαθαρίστηκαν άμεσα από αυτόν.
Δεν θα μπω στη διαδικασία να αναλύσω αν σε κάποιες συγκεκριμένες περιοχές οι κάτοικοι πληρώνουν υπερβολικά χρήματα στα διόδια και συνεπώς επαναστατούν δίκαια. Διότι ακόμα και δίκιο να έχουν σε κάποιο σημείο, σε μία χώρα που θέλει να λέγεται δημοκρατική και όχι οχλοκρατική μπανανία αυτές οι διαφορές λύνονται πάντοτε διά της νόμιμης (πολιτικής ή και δικαστικής) οδού και του διαλόγου, όπως αρμόζει σε κάθε δημοκρατία, και όχι παίρνοντας τον νόμο στα χέρια μας και καταλύοντας κάθε έννοια κράτους. Δυστυχώς όμως όλοι αυτοί οι αγύρτες-πολιτικοί και λοιποί- έχουν αντιληφθεί πολύ καλά ,και μάλιστα εδώ και χρόνια ,πως παίζεται το παιχνίδι του λαϊκισμού σε αυτήν την ταλαίπωρη χώρα. Ξέρουν πολύ καλά ότι έχουν να κάνουν με έναν ανώριμο λαό, χωρίς δημοκρατική παράδοση και κουλτούρα και αυτό διότι ο Ελληνικός λαός δεν γνώρισε ποτέ της αξίες του διαφωτισμού και της αναγέννησης και συνεπώς η δημοκρατία και το οργανωμένο αστικό κράτος δικαίου και η ορθή λειτουργία του δεν έγιναν ποτέ λαϊκή κατάκτηση και πλήρως κατανοητά και αποδεκτά από τον λαό, παρά μόνο επιβλήθηκαν καθυστερημένα από κάποιες ελίτ.
Το αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα είναι να βρίσκονται κρυμμένα μέσα στον Ελληνικό λαό ξεπερασμένα ή και πρωτόγονα ένστικτα και αντιλήψεις, κατάλοιπα της Τουρκοκρατίας.
Κάποιοι αδίστακτοι λαοπλάνοι λοιπόν ποντάρουν εκεί για να πετυχαίνουν τους δικούς τους βρώμικους σκοπούς. Ερεθίζουν δηλαδή τα κατώτερα ένστικτα και κατάλοιπα του Ελληνικού λαού (με πρώτο διδάξαντα τον Ρώσο αρχιπράκτορα και μέγιστο λαϊκιστή και εκμαυλιστή Ανδρέα Παπανδρέου). Είναι αυτή η λεγόμενη αριστερά και οι άλλοι κολαούζοι που την ακολουθούν που, στη συγκεκριμένη περίπτωση των διοδίων, ερεθίζουν τα ένστικτα του λαϊκισμού, της ανομίας, της αναρχίας, της αρπαχτής, της αυτοδικίας, του ψευτο-τσαμπουκά, και της αναξιοπρέπειας. Έτσι εξηγείται και η μεγάλη απήχηση που έχει το συγκεκριμένο κίνημα στον κόσμο και έτσι εξηγείται πως οι περισσότεροι λένε «καλά έκανε ο μάγκας Γκλέτσος»,συν βέβαια τη γενική αγανάκτηση του κόσμου για τους πολιτικούς και το πολιτικό σύστημα που εκδηλώνεται και έτσι . Και είναι βέβαια οι ίδιοι ανόητοι που αφού τώρα δεν πληρώνουν διόδια, θα διαμαρτύρονται αργότερα σκαιότατα γιατί δεν γίνονται δρόμοι και έργα !
Είναι και πάλι οι Συριζαίοι και η εξωκοινοβουλευτική ουρά τους που τον Δεκέμβρη του 2008 προέτρεπαν με τον τρόπο τους διάφορους θλιβερούς τύπους να κάψουν την Αθήνα και να πλιατσικολογήσουν τα καταστήματα. Είναι αυτοί που τότε ερέθιζαν-μεταξύ άλλων-και τα πρωτόγονα ένστικτα της τυφλής βίας και του πλιάτσικου.
Και όμως αυτοί οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως αριστεροί Συριζαίοι και οι λοιποί φίλοι τους δεν ήταν παρά οι συνεχιστές του Κολοκοτρωνεϊκου πλιάτσικου και της τυφλής βίας του 1821. Ωσάν να μην πέρασαν παρά ελάχιστα χρόνια απ’την Ελλάδα του 1821 ως την Ελλάδα του 2008, γιατί αυτοί οι αγύρτες ξέρουν καλά τον τρόπο για να βγάζουν στην επιφάνεια και να ερεθίζουν τον πρωτόγονο εαυτό μας. Και το κάνουν καλά γιατί ξέρουν ότι οι περισσότεροι συμπατριώτες μας δεν έχουν ούτε τη δύναμη, ούτε και τη δημοκρατική κουλτούρα να τους αντισταθούν. Και όμως πρώτα κόντρα σε αυτούς τους κόκκινους και τους φαιούς φασίστες (που έχουν και το θράσος να παριστάνουν του δημοκράτες)κάθε είδους, πρέπει να ξεκινήσει η δημοκρατική αντίστασή μας για να νικήσουμε τη σαπίλα και την παρακμή και να φτιάξουμε επιτέλους μία δημοκρατική και ευημερούσα χώρα. Άλλη λύση δεν υπάρχει …
Το κίνημα κατά των διοδίων είναι λοιπόν ένα μικροαστικό και αντιδραστικό κίνημα που-λίγοι το γνωρίζουν-γεννήθηκε πριν από καιρό από τα σπλάχνα του ΣΥΡΙΖΑ και αναπτύχθηκε στη βάση του μικροαστικού αντικαπιταλισμού, από τότε που τα διόδια έγιναν ιδιωτικά επί υπουργείας Σουφλιά. Λόγω αυτής ακριβώς της καθυστερημένης και λαϊκίστικης φύσης του, αυτό το κίνημα βρήκε σιγά,σιγά και άλλους υποστηρικτές, όχι μόνο από τον χώρο της αριστεράς, αλλά και από άλλα μεμονωμένα πολιτικά και κοινωνικά καθυστερημένα στοιχεία ανεξαρτήτου κόμματος και ιδεολογίας. Βρήκε όμως υποστήριξη ακόμα και από τους ναζιστές της Χρυσής Αυγής (!) διότι και αυτοί πολιτεύονται σε μεγάλο βαθμό στηριζόμενοι σε μία μικροαστική αντικαπιταλιστική ρητορεία και ιδεολόγημα.
Έτσι πριν από λίγο καιρό έλαβε χώρα ένα μεγάλο αίσχος που δείχνει ξεκάθαρα πόσο διαβρωμένη είναι πλέον η Ελληνική αριστερά. Συγκεκριμένα σε μία τέτοια, κατά των διοδίων, εκδήλωση στον νομό Πιερίας ο εκπρόσωπος του συγκεκριμένου υποτιθέμενου αριστερού κινήματος (που περιλαμβάνει ανθρώπους του ΣΥΡΙΖΑ, της Δημοκρατικής Αριστεράς, αλλά και των Οικολόγων Πράσινων) κατά των διοδίων στην Πιερία Ηλίας Τσολακίδης καμάρωνε δίπλα,δίπλα με έναν νεοναζί Χρυσαυγίτη ονόματι Αστέριος Χάμος(!!!). Ναι, διότι όπως είπαμε και η ναζιστική Χρυσή Αυγή συντάχθηκε με το συγκεκριμένο Συριζεϊκης έμπνευσης κίνημα και έτσι τα δύο άκρα ενώθηκαν. Αυτοί λοιπόν οι ξεδιάντροποι που δηλώνουν και αριστεροί δεν έχουν κανένα πρόβλημα να συνυπάρχουν και να συνεργάζονται με ανοιχτούς ναζιστές νοσταλγούς του Χίτλερ και του τρίτου Ράιχ !!
Αυτά ας τα αναλογιστούν καλά οι φίλοι μου οι αριστεροί και ας απαντήσουν ειλικρινά, και πρώτα στον εαυτό τους, αν υπάρχει σήμερα υγιής αριστερά στην Ελλάδα. Όσοι είναι ειλικρινής και συνειδητοποιημένοι θα δουν κατάματα και θα παραδεχτούν πόσο πολύ αυτή έχει σαπίσει.
Σιγά,σιγά το εν λόγω κίνημα άρχισε να αυξάνει την απήχησή του σε σημείο που-σύμφωνα με υπολογισμούς- σήμερα το 30 % όλων των οδηγών πανελληνίως δεν πληρώνει διόδια ,με το έτσι θέλω και με τον τσαμπουκά, γράφοντας τον νόμο και το κράτος στα παλαιότερα των υποδημάτων του. Μέχρι βέβαια που φτάσαμε και στο προχθεσινό αποκορύφωμα,με τον δήμαρχο Γκλέτσο να παίρνει τον νόμο στα χέρια του και να γκρεμίζει μπάρες καταχειροκροτούμενος από τους υπηκόους του…
Κι’ενώ βέβαια όλα αυτά συμβαίνουν εδώ και καιρό το κράτος, σε αυτή τη Ζιμπάμπουε του Ευρωπαϊκού νότου, συνεχίζει να βρίσκεται στη μακαριότητά του και να ανέχεται τα παραπάνω σαν να μην συμβαίνει τίποτα, αντί να αντιδράσει άμεσα και να τιμωρήσει τους παραβάτες όπως θα συνέβαινε σε κάθε σοβαρή και πολιτισμένη χώρα. Αυτό συμβαίνει κυρίως διότι η αριστερά (και συγκεκριμένα τώρα,ο ΣΥΡΙΖΑ) που είναι ο υποκινητής αυτής της κατάστασης βρίσκεται στον πυρήνα αυτού του άθλιου, ιδιότυπου πολιτικού κατεστημένου που διαχειρίζεται σήμερα της τύχες της χώρας.
Άλλωστε και στην πράξη είναι εμφανές ότι ελάχιστοι πολιτικοί στην Ελλάδα τολμούν να τα βάλουν με τα κόμματα της αριστεράς, φοβούμενοι προφανώς και για το πολιτικό τους μέλλον (με ελάχιστες εξαιρέσεις τύπου Πάγκαλου). Είδαμε ακόμα και επί Καραμανλή του νεότερου ,ότι όσοι λίγοι τόλμησαν να το κάνουν στο κόμμα του εκκαθαρίστηκαν άμεσα από αυτόν.
Δεν θα μπω στη διαδικασία να αναλύσω αν σε κάποιες συγκεκριμένες περιοχές οι κάτοικοι πληρώνουν υπερβολικά χρήματα στα διόδια και συνεπώς επαναστατούν δίκαια. Διότι ακόμα και δίκιο να έχουν σε κάποιο σημείο, σε μία χώρα που θέλει να λέγεται δημοκρατική και όχι οχλοκρατική μπανανία αυτές οι διαφορές λύνονται πάντοτε διά της νόμιμης (πολιτικής ή και δικαστικής) οδού και του διαλόγου, όπως αρμόζει σε κάθε δημοκρατία, και όχι παίρνοντας τον νόμο στα χέρια μας και καταλύοντας κάθε έννοια κράτους. Δυστυχώς όμως όλοι αυτοί οι αγύρτες-πολιτικοί και λοιποί- έχουν αντιληφθεί πολύ καλά ,και μάλιστα εδώ και χρόνια ,πως παίζεται το παιχνίδι του λαϊκισμού σε αυτήν την ταλαίπωρη χώρα. Ξέρουν πολύ καλά ότι έχουν να κάνουν με έναν ανώριμο λαό, χωρίς δημοκρατική παράδοση και κουλτούρα και αυτό διότι ο Ελληνικός λαός δεν γνώρισε ποτέ της αξίες του διαφωτισμού και της αναγέννησης και συνεπώς η δημοκρατία και το οργανωμένο αστικό κράτος δικαίου και η ορθή λειτουργία του δεν έγιναν ποτέ λαϊκή κατάκτηση και πλήρως κατανοητά και αποδεκτά από τον λαό, παρά μόνο επιβλήθηκαν καθυστερημένα από κάποιες ελίτ.
Το αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα είναι να βρίσκονται κρυμμένα μέσα στον Ελληνικό λαό ξεπερασμένα ή και πρωτόγονα ένστικτα και αντιλήψεις, κατάλοιπα της Τουρκοκρατίας.
Κάποιοι αδίστακτοι λαοπλάνοι λοιπόν ποντάρουν εκεί για να πετυχαίνουν τους δικούς τους βρώμικους σκοπούς. Ερεθίζουν δηλαδή τα κατώτερα ένστικτα και κατάλοιπα του Ελληνικού λαού (με πρώτο διδάξαντα τον Ρώσο αρχιπράκτορα και μέγιστο λαϊκιστή και εκμαυλιστή Ανδρέα Παπανδρέου). Είναι αυτή η λεγόμενη αριστερά και οι άλλοι κολαούζοι που την ακολουθούν που, στη συγκεκριμένη περίπτωση των διοδίων, ερεθίζουν τα ένστικτα του λαϊκισμού, της ανομίας, της αναρχίας, της αρπαχτής, της αυτοδικίας, του ψευτο-τσαμπουκά, και της αναξιοπρέπειας. Έτσι εξηγείται και η μεγάλη απήχηση που έχει το συγκεκριμένο κίνημα στον κόσμο και έτσι εξηγείται πως οι περισσότεροι λένε «καλά έκανε ο μάγκας Γκλέτσος»,συν βέβαια τη γενική αγανάκτηση του κόσμου για τους πολιτικούς και το πολιτικό σύστημα που εκδηλώνεται και έτσι . Και είναι βέβαια οι ίδιοι ανόητοι που αφού τώρα δεν πληρώνουν διόδια, θα διαμαρτύρονται αργότερα σκαιότατα γιατί δεν γίνονται δρόμοι και έργα !
Είναι και πάλι οι Συριζαίοι και η εξωκοινοβουλευτική ουρά τους που τον Δεκέμβρη του 2008 προέτρεπαν με τον τρόπο τους διάφορους θλιβερούς τύπους να κάψουν την Αθήνα και να πλιατσικολογήσουν τα καταστήματα. Είναι αυτοί που τότε ερέθιζαν-μεταξύ άλλων-και τα πρωτόγονα ένστικτα της τυφλής βίας και του πλιάτσικου.
Και όμως αυτοί οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως αριστεροί Συριζαίοι και οι λοιποί φίλοι τους δεν ήταν παρά οι συνεχιστές του Κολοκοτρωνεϊκου πλιάτσικου και της τυφλής βίας του 1821. Ωσάν να μην πέρασαν παρά ελάχιστα χρόνια απ’την Ελλάδα του 1821 ως την Ελλάδα του 2008, γιατί αυτοί οι αγύρτες ξέρουν καλά τον τρόπο για να βγάζουν στην επιφάνεια και να ερεθίζουν τον πρωτόγονο εαυτό μας. Και το κάνουν καλά γιατί ξέρουν ότι οι περισσότεροι συμπατριώτες μας δεν έχουν ούτε τη δύναμη, ούτε και τη δημοκρατική κουλτούρα να τους αντισταθούν. Και όμως πρώτα κόντρα σε αυτούς τους κόκκινους και τους φαιούς φασίστες (που έχουν και το θράσος να παριστάνουν του δημοκράτες)κάθε είδους, πρέπει να ξεκινήσει η δημοκρατική αντίστασή μας για να νικήσουμε τη σαπίλα και την παρακμή και να φτιάξουμε επιτέλους μία δημοκρατική και ευημερούσα χώρα. Άλλη λύση δεν υπάρχει …
Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε εκπροσώπους της ναζιστικής Χρυσής Αυγής στα διόδια της Πιερίας.Οι συγκεκριμένοι συνηπήρξαν εκεί με τους "αριστερούς" εκπροσώπους και εμπνευστές του συγκεκριμένου κινήματος,χωρίς οι τελευταίοι να έχουν τον παραμικρό ενδοιασμό(μολονότι υπήρχαν κάποιοι λίγοι μεμονωμένοι που διαμαρτυρήθηκαν και αποχώρησαν). Αργότερα μάλιστα εξέδωσαν και μία θρασύτατη ανακοίνωση όπου κατηγορούσαν ως αντιδημοκράτες όσους διαμαρτυρήθηκαν για αυτό το αίσχος !!
Καμαρώστε την Ελληνική αριστερά εν έτη 2010 !!
15 σχόλια:
Καλά, να συμφωνήσω με την ανάλυση και τα γραφόμενα. Για οποιαδήποτε άλλη χώρα ο τρόπος χειρισμού "άδικων" νόμων δεν περιλαμβάνει αυτοδικία και ανοικτή στάση, δηλαδή κατάλυση κάθε νόμου, του συντάγματος κ.λπ. Ακόμη, να συμφωνήσω ότι η ανυπακοή με περιφράνηση των νόμων μπορεί να οδηγήσει σε ακόμη χειρότερες παραβιάσεις των συνταγματικών αρχών και ελευθεριών από κάθε είδους ομάδες. Μόνο ένα πράγμα με ενοχλεί: Ότι γενικά αυτή η ευαισθησία εμφανίζεται αμέσως στα ΜΜΕ όταν κυβερνά το ΠΑΣΟΚ, ενώ με κυβέρνηση ΝΔ όλοι γίνονται "επαναστάτες" που "δεν πληρώνουν - δεν πληρώνουν". Αν η λογική και ο σεβασμός των θεσμών επικρατούσε ανεξάρτητα από τις κομματικές ταυτότητες, τότε ίσως κάπως διαφορετικά να βρισκόμασταν σήμερα...
Και όμως φίλε μου,εγώ δεν άκουσα και πολλούς δημοσιογράφους και λοιπούς να υπερασπίζονται τον νόμο και το πασοκικό αστικό κράτος,αντίθετα οι περισσότεροι χειροκροτούσαν τον Γκλέτσο, προφανώς για γλείψιμο στην αριστερά...
Μα, ο "Τσε Απόστολος" δεν υπήρξε και ποτέ του καλός ηθοποιός, ωραίος άντρας το έπαιζε, τώρα τι παράστηση υψηλής ηθοποιάς πήγε να παίξει? Αφού ήταν παράσταση κακής ηθοποιείας !!! Αλλά υψηλού ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ !!!! ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ !!!!
Η σύλληψη του δημάρχου Στυλίδας Απ. Γκλέτσου με εντολή εισαγγελέα επειδή άνοιξε τις μπάρες της εθνικής οδού, διαμαρτυρόμενος για τη ληστεία των διοδίων που διαπράττουν οι μεγαλοκατασκευαστές με τη στήριξη ΠΑΣΟΚ – ΝΔ - ΛΑΟΣ, αποτελεί απαράδεκτη αυταρχική ενέργεια που βαραίνει πρώτα απ’ όλα την.....
κυβέρνηση. Το ΚΚΕ καλεί το λαό να την καταδικάσει γιατί στρέφεται κατά των λαϊκών κινητοποιήσεων και ποινικοποιεί τον αγώνα για την κατάργηση των διοδίων, για την κατάργηση των αυξήσεων στα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Ο Εθνικισμός μας είναι βουλητική μετουσίωση της Ιστορίας, συνάθροιση παρελθόντος και μέλλοντος σε χρόνο ενεστώτα, έργο Πίστης κι Οργής. Μάχεται γιά να υπάρχει, επιδιώκει να ρυθμιστεί στον ανώτατο εφικτό ρυθμό, αγωνίζεται γιά να διαδραματισθεί. Αντανακλά την συμπυκνωμένη ουσία της Λαϊκής Κοινότητας. Κι’ εμείς καλούμαστε να μεταγγίσουμε αυτήν την λαμπερή ουσία στον λόγο, δίχως διασπάθιση, ανάμεσα σε γραμμές και ήχους, εκφρασμένη σε φθόγγους και γράμματα. Να την αποδώσουμε ολοσχερή, έγκαιρη και κραταιά. Οι φράσεις κι’ οι λέξεις συσσωρεύουν σημασίες και υπαρξιακές διαστάσεις που σφυρηλατήθηκαν επί αιώνες. Αντίθετα η καταγραφή, η εκφορά κι η απόδοσή τους, μπορούν μέσα σ’ ελάχιστο χρόνο να εκτονώσουν σε μια φθηνή και θνησιγενή ματαιότητα αυτήν την χρονοβόρα κι΄ επίμοχθη διαδικασία της εννοιογένεσης. Έτσι υφίσταται ο τρομερός ιστορικός και πνευματικός κίνδυνος να μην αποκαλυφθούν ποτέ τα ιλιγγιώδη μεγέθη των ιδεών και το τεράστιο βάθος των νοημάτων.
Τελευταίε Ανώνυμε,
σου ζητώ συγνώμη που εκτός από κάποια Αγγλικά δεν γνωρίζω άλλες ξένες γλώσσες. Σε προλαβαίνω, μη με πεις αγράμματο και αστοιχείωτο που δεν μιλώ τη γλώσσα που γράφεις και αυτό διότι αυτή η ξένη ; γλώσσα δεν διδάσκεται πουθενά.
Αν τα γράψεις στα Ελληνικά μπορεί και να καταλάβω.
Και πάλι σου ζητώ συγνώμη που δεν κατάλαβα τίποτε από τα γραφόμενά σου.
Απο'δω και πέρα τελειώνει η υπερβολική ανοχή εδώ μέσα.Όποιος ανεγκέφαλος ξαναβρίσει θα διαγράφεται αμέσως...
Αγαπητέ Αντισυμβατικέ, πραγματικά παρακολουθώ συστηματικά τις αναρτήσεις σου και μένω έκπληκτος από το πνευματικό σου θάρρος και το γνήσιο δημοκρατικό σου ανάστημα! Κι όλα αυτά σε μια χώρα που πολύ σωστά την περιγράφεις ως Ζιμπάμπουε! Περιττό να πω, εξάλλου, ότι ειδικά για την περίπτωση του "κινήματος των διοδίων" αλλά και του σαλτιμπάγκου-τσαμπουκά Γκλέτσου συμφωνώ απόλυτα. Το τραγικό σε αυτή τη χώρα είναι, όπως πολύ καλά το σημειώνεις, ότι λείπει η βαθιά δημοκρατική παράδοση και ο σεβασμός της έννομης τάξης (η τήρηση του νόμου, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, λείπει από το λεξιλόγιο και την καθημερινότητα του Έλληνα). Η νοοτροπία ενός Γκλέτσου περιγράφεται ανάγλυφα από την ασύλληπτη ατάκα του κάποια στιγμή στο παρελθόν ότι θα γινόταν ο καλύτερος ζωοκλέφτης αν ζούσε στην Κρήτη!!! Στην ψυχανάλυση τέτοιοι τύποι είναι χρακτηριστικές περιπτώσεις sick phalic χαρακτηροδομής.
Τέλος, για όσους παραξενεύονται από τη συνύπαρξη αριστερών (κομμουνιστών) και χρυσαυγιτών να τους θυμίσω ότι αυτές οι δυο φαινομενικά αντιτιθέμενες κοσμοθεωρίες μοιράζονται στη βάση τους ένα παρόμοιο κοινωνικοπολιτικό όραμα (κρατικισμός χωρίς δημοκρατία) με παρεμφερή αντικαπιταλιστική ρητορεία! Ο Γκαίμπελς, ο "λαϊκός δικαστής" των ναζί Ρόλαντ Φράισλερ αλλά και άλλοι ναζιστές είχαν κομμουνιστικό παρελθόν και ποτέ δεν εγκατάλειψαν την αντικαπιταλιστική τους νοοτροπία ακόμη και μετά τη στροφή τους προς τον εθνικο-σοσιαλισμό. Να ΄σαι καλά και πάλι!
Αγαπητέ φίλε αγνοείς την ουσία της Δημοκρατίας. Ορισμός από το λεξικό του Φυτράκη. “Δημοκρατία: η) ουσ. πολίτευμα λαϊκής κυριαρχίας, όπου ο λαός κυβερνά με αιρετούς αντιπροσώπους του.”
Σε μια Δημοκρατία, λοιπόν, η βούληση της πλειοψηφίας του εκλογικού σώματος μετουσιώνεται σε νόμους μέσω των αντιπροσώπων.
Όταν μια μειοψηφία (αυτοί που κατέχουν την εξουσία) ορίζει τις τύχες της πλειοψηφίας με φασιστικό τρόπο, για ποια Δημοκρατία μιλάμε και για ποιους νόμους; Νόμους είχε θεσπίσει και ο Παπαδόπουλος, ο Χίτλερ, ο Στάλιν και γενικά ο κάθε παρανοϊκός δικτάτορας. Και λοιπόν;
Το γεγονός ότι ο νόμος Σουφλιά στρέφεται εναντίον των συμφερόντων και της βουλήσεως της πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών δεν σε απασχολεί; Δεν βλέπεις ότι ανεξάρτητα από τους θεατρινισμούς του καραγκιόζη-Δήμαρχου, αυτοί οι άνθρωποι έχουν δίκιο; Δεν καταλαβαίνεις ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα να πηγαινοέρχονται στις δουλείες τους, χωρίς να πληρώνουν διόδια;
Αν όχι τότε ας ανακράξουμε όλοι μαζί: ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ.
Αλλά αν αδιαφορούμε για την ουσία της Δημοκρατίας, τότε κακώς την επικαλούμαστε.
Αυτό που περιγράφεις εσύ φίλε μου δεν είναι δημοκρατία αλλά λαϊκίστικη οχλοκρατία.Οι κυβερνήσεις εκλέγονται για να κυβερνήσουν όπως νομίζουν καλύτερα και δεν μπορεί κάθε φορά όποιοι νομίζουν ότι έχουν δίκιο να παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους,γιατί τότε θα γίνουμε ζούγκλα...
Κάθε σύγκριση δε εκλεγμένων κυβερνήσεων (έστω και με αυτήν την τραυματισμένη Ελληνική δημοκρατία) με ολοκληρωτισμούς τύπου Στάλιν και Χίτλερ είναι τουλάχιστον ατυχής.
“Αυτό που περιγράφεις εσύ φίλε μου δεν είναι δημοκρατία αλλά λαϊκίστικη οχλοκρατία.“
Σύμφωνα με τον ορισμό της λέξης “Δημοκρατία”, που μπορούμε να βρούμε σε οποιοδήποτε λεξικό, αυτό που περιγράφω λέγεται Δημοκρατία. Το λεξικό του Μπαμπινιώτη π.χ λέει:
Δημοκρατία: 1. Πολίτευμα με διαφορετικές μορφές κατά κοινωνίες και ιστορικές περιόδους, σύμφωνα με το οποίο η πολιτική εξουσία πηγάζει από τον λαό και ασκείται προς όφελός του...(γ)έμμεση/αντιπροσωπευτική δημοκρατία η συνηθέστερη μορφή σύγχρονου δημοκρατικού πολιτεύματος, κατά την οποία η πολιτική εξουσία ασκείται από τον λαό έμμεσα , μέσω αιρετών αντιπροσώπων κατά το Σύνταγμα
“Οι κυβερνήσεις εκλέγονται για να κυβερνήσουν όπως νομίζουν καλύτερα“
Κατά την άποψή σου οι πολίτες, όταν ψηφίζουν, απλώς επικυρώνουν ή νομιμοποιούν την κυβέρνηση που θα πάρει στα χέρια της την εξουσία και θα κάνει ότι θέλει, αδιαφορώντας για την βούληση και το συμφέρον της πλειοψηφίας. Αυτός ακριβώς είναι ο ορισμός της ολιγαρχίας. Ολιγαρχία: 1. σύστημα διακυβέρνησης της πολιτείας, κατά το οποίο η εξουσία ασκείται από λίγα μόνο πρόσωπα ή από μια κυρίαρχη (κοινωνική) τάξη. 2. Η καταχρηστική άσκηση της εξουσίας εκ μέρους μιας μικρής ομάδας ατόμων, τα οποία αποβλέπουν κυρίως στο προσωπικό τους συμφέρον και όχι στο κοινό όφελος.
Συγνώμη, για την παρέμβαση αλλά θα ήθελα να αναφερθώ λίγο σε όσα ειπώθηκαν περί δημοκρατίας. Καταρχήν, είναι γνωστό ότι ο όρος είναι γενικός και δεν περιγράφει τους εκάστοτε όρους και προϋποθέσεις που διέπουν το κάθε πολιτικό σύστημα. Η έννοια της δημοκρατίας που ιστορικά ταυτίστηκε με το πολιτικό σύστημα της αρχαίας Αθήνας (κυριαρχία του δήμου, εν. Αθηναίων πολιτών ανδρών και μόνο!) έχει διέλθει ιστορικά μέσα από πολλές φάσεις έως σήμερα. Το κυρίαρχο πολιτικό μόρφωμα είναι αυτό της έμμεσης (δια ψήφου κι όχι κλήρου) δημοκρατίας – με συνταγματική κατοχύρωση της διάκρισης των εξουσιών – με διασφάλιση παράλληλα όχι μόνο του νομοθετικού και του δικαστικού ελέγχου αλλά και της ελευθερίας του τύπου. Είναι οξύμωρο να μιλάμε για «καθαρή» δημοκρατία καθώς τέτοια ουδέποτε ιστορικά υφίστατο αλλά και γιατί γνωρίζουμε τις πάμπολλες κακοποιήσεις αυτής της έννοιας από ψευτοδημοκράτες. Μιλώντας για δημοκρατία δεν υπάρχει μαύρο ή άσπρο. Θυμάμαι ότι κάπου διάβασα ότι ο Μπέρναρ Σω είχε πει ότι «δημοκρατία είναι το πολιτικό σύστημα που διασφαλίζει ότι ο λαός δεν πρόκειται να κυβερνηθεί από καλύτερους από αυτούς οι οποίοι του αξίζουν» κι αυτό νομίζω ότι έρχεται να ταιριάξει γάντι με όσα μας λέει ο Αντισυμβατικός.
Αντίθετα, σ’ εκείνο που αναφέρεται ο Αναρχοφιλελεύθερος είναι – κατά τη γνώμη μου – οι κατ’ επίφαση δημοκρατίες (τύπου Πακιστάν, Ιράν ή Βενεζουέλας, για παράδειγμα, όπου ο δικτατορίσκος Τσάβες με την ανάληψη της εξουσίας απέκτησε έλεγχο της δικαστικής εξουσίας, εν συνεχεία έκανε συνταγματικό «πραξικόπημα» παρατείνοντας τη θητεία του και σήμερα έχει φτάσει να ελέγχει το μεγαλύτερο μέρος του Τύπου κ.λπ. http://en.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index#2010_rankings), στις οποίες όχι μόνο δεν υφίσταται πολιτική σταθερότητα αλλά και ο λαός καταφεύγει συνήθως σε διαμαρτυρίες και η καταφυγή στα όπλα είναι εξίσου συχνή. (Περισσότερα «διασκεδαστικά» για αυτόν τον απίστευτο αντιαμερικάνο τύπο που θαυμάζεται άκριτα στην εξίσου απίστευτη αντιαμερικάνικη χώρα μας εδώ http://www.youtube.com/watch?v=cvbdMg-X5GQ).
Όμως δεν είναι αυτή η περίπτωση της χώρας, σύμφωνα με όσα αναφέρεται ο Αναρχοφιλελεύθερος. Στη πολιτικό σύστημα της χώρας μας όπου επικρατεί η εκτεταμένη ανηθικότητα και ασυδοσία οι ανεξάρτητοι θεσμοί ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Η δικαστική εξουσία, αν και διαβρωμένη και ανήθικη σε πολλές εκδηλώσεις της, δεν παύει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την πολιτική εξουσία και να είναι ύστατο καταφύγιο κάθε αδικημένου. Η συμμετοχή στις εκλογές του καθενός ως υποψήφιου, αν και με εμπόδια από ένα καλά στημένο πεντακομματικό διεφθαρμένο καθεστώς, είναι εφικτή. Η διαμαρτυρία και η δημοσιοποίηση της κάθε άποψης, το λιγότερο μέσα από το διαδίκτυο, είναι εφικτή. Προφανώς, σε αυτή τη χώρα που έχει χαθεί το μέτρο αλλά και ο σεβασμός των αγαθών της δημοκρατίας που γευόμαστε είναι πιο αξιοθαύμαστος ο τσαμπουκάς και η επιβολή με τη ΒΙΑ του «δίκιου» κάθε «αδικημένου» παρά ο διάλογος και η προσφυγή στο οπλοστάσιο της δημοκρατίας! Και σ’ αυτό συμφωνώ και πάλι απόλυτα με τον Αντισυμβατικό.
“Στη πολιτικό σύστημα της χώρας μας όπου επικρατεί η εκτεταμένη ανηθικότητα και ασυδοσία οι ανεξάρτητοι θεσμοί ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Η δικαστική εξουσία, αν και διαβρωμένη και ανήθικη σε πολλές εκδηλώσεις της, δεν παύει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την πολιτική εξουσία και να είναι ύστατο καταφύγιο κάθε αδικημένου. “
Προφανώς αστειεύεσαι. Ακόμα και ο Χαραλάμπος Αθανασίου (Aρεοπαγίτης, Πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων)διαφωνεί μαζί σου.( http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=10&artid=71356 )Η δικαστική εξουσία δεν έχει καμία ισχύ μπροστά στις παρανομίες, τις παραλήψεις και τις υπεξαιρέσεις που πραγματοποιούνται από βουλευτές ή υπουργούς. Ο νόμος περί της ποινικής ευθύνης των υπουργών και η βουλευτική ασυλία, ουσιαστικά έχουν παραδώσει και την δικαστική εξουσία σε μια μικρή ομάδα διαφεντευτών. Αλήθεια, πως λέγεται το πολιτικό σύστημα εκείνο στο οποίο η εκτελεστική, η νομοθετική και η δικαστική εξουσία, έχουν παραχωρηθεί σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων;
“Προφανώς, σε αυτή τη χώρα που έχει χαθεί το μέτρο αλλά και ο σεβασμός των αγαθών της δημοκρατίας που γευόμαστε είναι πιο αξιοθαύμαστος ο τσαμπουκάς και η επιβολή με τη ΒΙΑ του «δίκιου» κάθε «αδικημένου» παρά ο διάλογος και η προσφυγή στο οπλοστάσιο της δημοκρατίας!”
Επειδή σήμερα η πραγματικότητα που βιώνουμε δεν ανταποκρίνεται στην έννοια της λέξης “Δημοκρατία”, δεν φταίει η έννοια (και κατ' επέκταση ο Μπαμπινιώτης ή ο Φυτράκης), αλλά η πραγματικότητα. Ανεξαρτήτως του πως εφαρμόζεται η Δημοκρατία (άμεση ή έμμεση), η πολιτική εξουσία θα πρέπει να ασκείται από την βούληση της πλειοψηφίας του εκλογικού σώματος. Σε αυτή τη χώρα, λοιπόν, δεν έχει χαθεί ο σεβασμός των αγαθών της δημοκρατίας, αλλά η ίδια η Δημοκρατία. Ο σεβασμός που έχουμε σε αυτή, και η απάχθεια μας για την ολιγαρχεία, μας κάνει να αναζητούμε διαρκώς τις αξίες της Δημοκρατίας. Αν η παραγραφή των αδικημάτων, και στην υπόθεση siemens, ορίζεται ως “αγαθό της Δημοκρατίας”, τότε εννοείται ότι σε αυτή την κατ επίφαση Δημοκρατία, κανένα σεβασμό δεν πρέπει να δείξουμε.
Όχι, εννοείται ότι δεν αστειεύομαι. Εννοείται επίσης ότι όταν λέω ότι «Η δικαστική εξουσία, αν και διαβρωμένη και ανήθικη σε πολλές εκδηλώσεις της, δεν παύει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την πολιτική εξουσία και να είναι ύστατο καταφύγιο κάθε αδικημένου» συμφωνεί και ο εφέτης (κι όχι αρεοπαγίτης) Χαραλάμπος Αθανασίου. Ο ίδιος λέει πρόσφατα ότι η ελληνική Δικαιοσύνη διασφαλίζει τη δίκαιη δίκη όλων των Ελλήνων πολιτών http://www.naftemporiki.gr/podcast/listenclip.asp?id=17118 κι ότι η χώρα μας συγκαταλέγεται μέσα στις τρεις καλύτερες ευρωπαϊκές χώρες στην απονομή δικαιοσύνης και την ποιότητα Ελλήνων δικαστών – προσθέτοντας ότι σπάνια ακυρώνονται ελληνικές δικαστικές αποφάσεις από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο http://www.youtube.com/watch?v=WymKTuIvoQs αλλά κι εδώ http://www.youtube.com/watch?v=bb0yoMYmwx4&feature=related. Αυτά τα λέω ΚΑΙ από προσωπική πείρα αφού έχω εκπροσωπήσει το ελληνικό Δημόσιο σε αρκετές δίκες με φορολογικές και ιδιοκτησιακές διαφορές.
Παρεμπιπτόντως, η δικαστική εξουσία είναι ακριβώς ο ίδιος θεσμός που μπορούν να στραφούν κάποια στιγμή οι ίδιοι κάτοικοι της Στυλίδας αν δε μείνουν ικανοποιημένοι από τον ορισμό τιμής μονάδος για τις αποζημιώσεις των κτημάτων τους αλλά για τη συγκεκριμένη περίπτωση προτίμησαν τη «Γκλέτσιο σπάθη».
Το πρόβλημα, ως εκ τούτου, δεν είναι περί του αν είναι δίκαιη ή όχι η επιβολή διοδίων ή το ύψος τους κ.λπ. Το πρόβλημα είναι η κυρίαρχη αντίληψη που επικρατεί σε αυτήν τη χώρα για τον τρόπο που θα επιλυθεί αυτό (όπως κι άλλα προβλήματα, φυσικά). Εννοείται ότι η δικαστική εξουσία είναι ανεξάρτητη σε αυτήν τη χώρα (το δέχεται κι ο Αθανασίου) και ότι – όπως σε κάθε ευνομούμενη χώρα – δεσμεύεται από τους νόμους που ψηφίζονται στη Βουλή. Δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς!
Υπάρχει άκριτη ταύτιση της έννοιας της «Ολιγαρχίας» (εξουσία συγκεντρωμένη στα χέρια λίγων ανθρώπων) και της «Δημοκρατίας» που έχουμε σήμερα. Με δεδομένο ότι στο πολιτικό σύστημα αυτής της χώρας υπάρχει όχι μόνο διάχυση και διάκριση των εξουσιών αλλά και πλήρης ατιμωρησία, ανυπαρξία ελέγχου και ταυτόχρονα επιβολή του «δίκιου» της κάθε ξεχωριστής συντεχνίας (με την επίκληση, ομολογουμένως, μιας κατ’ επίφαση δημοκρατικότητας) που έχουν διαμορφώσει μια κοινωνία-μπακλαβά, σίγουρα αυτό δεν είναι ολιγαρχία. Το πρόβλημα δεν είναι ο ορισμός. Το πρόβλημα είναι ότι αδυνατούμε να καταλάβουμε ότι η νοοτροπία Γκλέτσου – που δοξάζεται – δεν είναι δυστυχώς η μοναδική. Εκτείνεται σε κάθε αυτόκλητο «αδικημένο» που με το τσαμπουκά του αν όχι με πιο επιδέξιο τρόπο θα επιβάλλει το «δίκιο» του.(Επαναλαμβάνω, το θέμα δεν είναι εάν έχει πραγματικό δίκιο!). Πριν κοιτάξουμε στο νόμο περί ευθύνης υπουργών και το αίσχος του ν. 2509/1997 και του ν. 3126/2003 θα πρέπει να κοιτάξουμε τους νόμους-παράθυρα που έχουν βολέψει ένα σωρό συντεχνίες που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχουν κατοχυρώσει τα κεκτημένα τους. Θα πρέπει να δούμε το καθεστώς γενικής ατιμωρησίας και ηθικής σήψης που απλώνεται σχεδόν σε κάθε μεριά της σύγχρονης νεοελληνικής ζωής. Θα πρέπει να κοιτάξουμε επίσης το πόσους από αυτούς που φωνασκούν σήμερα άρθρωναν κάποια κουβέντα όταν ο λαϊκιστής Ανδρέας μιλούσε για «δωράκια» σε υπουργούς και παρατρεχάμενους κ.λπ. κ.λπ.
Εν κατακλείδι, αν υπήρχε πραγματικός σεβασμός των αγαθών της δημοκρατίας και της ελευθερίας που αυτή μας προσδίδει θα είχε φανεί προ πολλού κι όχι τόσο όψιμα και … συμφεροντολογικά!
Σας βλέπω όλους να αντιδράτε σε αυτούς που αντιδράνε στην αδικία και των διοδίων, με την δικαιολογία ότι δεν πρέπει να παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους. Εσείς όμως τι κάνετε γι' αυτή την αδικία εκτός από το να κρίνετε αυτούς που αντιδρούν; Εκτός και αν συμφωνείτε με την κατάσταση αυτή των διοδίων, οπότε καλά κάνετε και δεν κάνετε τίποτα! Να μας πείτε όμως ανοιχτά την θέση σας και έναν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τρόπο αντίδρασης σε περίπτωση που θεωρείται κι εσείς πως μας κλέβουν.
Επίσης να σημειώσουμε πως το Σύνταγμα αναφέρει πως ο κάθε Έλληνας είναι ελεύθερος να κινηθεί σε όλη την επικράτεια της χώρας χωρίς κανέναν περιορισμό με μοναδική εξαίρεση αν έχει υπάρξει απόφαση ποινικού δικαστηρίου (άρθρο 5 του Συντάγματος)! Άρα όποιος περνάει από τα διόδια χωρίς να πληρώσει ΔΕΝ παίρνει τον νόμο στα χέρια του, απλά τον τηρεί! Από την άλλη, αυτοί που έχουν τα διόδια έχουν κάθε δικαίωμα να το κυνηγήσουν δικαστικά εφόσον νιώθουν αδικημένοι.
Μιας και το θράσος των κυβερνώντων έχει ξεφύγει, θα πρέπει κάπως να αντιδράσουμε, κι εδώ, αν και ομολογώ πως έχω ακούσει πολλές σωστές απόψεις, ωστόσο δεν έχω διαβάσει για κάποιον τρόπο αντίδρασης.
Τέλος να πούμε πως οι δρόμοι αυτοί έχουν χιλιοπληρωθεί δεκαετίες τώρα και τα έξοδα της συντήρησης και των καινούριων έργων θα πρέπει να βγαίνουν από τους φόρους και από τα τέλη κυκλοφορίας. Θεωρείτε πως είναι λίγα τα λεφτά; Δεν αρκούν; Τότε στο εξωτερικό πως καταφέρνουν να έχουν τόσο καλύτερους δρόμους με τόσο λιγότερα χρήματα; Αυτά τα λέω για να διευκρινιστεί πως τα έργα ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν και χωρίς να πλουτίζουν τα δισέγγονα κάποιων που κάναν συμφωνίες με την κυβέρνηση εν αγνοία του λαού σε αυτό το κατά τα άλλα δημοκρατικό πολίτευμα...
Εδώ να σημειώσω πως δεν είμαι κομουνιστής, δεν είμαι ακροδεξιός, δεν είμαι αριστερός. Επίσης δεν με ενοχλεί που στα διόδια είναι δίπλα δίπλα εθνικιστές με αριστερούς, ίσα ίσα αυτό μου αρέσει γιατί νιώθω πως είναι ανεξάρτητο το κίνημα και δεν προέρχεται από κάποιο κόμμα. Τώρα αν τελικά προέρχεται από τον Σύριζα όπως λέει ο Αντισυμβατικός, ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει καθόλου, από την στιγμή που τα παιδιά αυτά το αρνούνται, πράγμα που σημαίνει πως δεν το χρησιμοποιούν για να προβάλουν το κόμμα τους. Τέλος δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο Γκλέτσος...
Δημοσίευση σχολίου