Είναι
προφανέστατο ότι οι διάφοροι "άγραφοι" Τσίπρες και Γαβρόγλου απεχθάνονται κάθε αξιολόγηση, πρόοδο, εξειδίκευση, καινοτομία και σύνδεση της παιδείας με τον επαγγελματισμό και την παραγωγή.
Έτσι, με αυτά που κάνουν, επιχειρούν μια εξίσωση προς τα κάτω, συν βέβαια ότι
θεμελιώνουν περισσότερο τη σάπια κυριαρχία τους μέσα στον εκπαιδευτικό χώρο.
Η δε αντιπολίτευση ισχυρίζεται πως οι κυβερνώντες είναι ιδεοληπτικοί γι’αυτό και
νομοθετούν έτσι αθλίως στα θέματα της παιδείας. Όμως, παρότι και αυτό περί ιδεοληψίας δεν είναι
αναληθές για τους αριστερούς, φαίνεται πως οι της αντιπολίτευσης είναι μακριά νυχτωμένοι ! Εμείς λοιπόν λέμε ξεκάθαρα πως
πρόκειται κυρίως για οργανωμένο εκπαιδευτικό σαμποτάζ ! Πως και γιατί γίνεται θα το
εξηγήσουμε παρακάτω…
Αν
κάνουμε μια αναδρομή στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και στην παιδεία, θα
διαπιστώσουμε ότι πάντα υπήρχαν προβλήματα και ότι πάντα ο Έλληνας ήταν
λιγότερο μορφωμένος από τον Ευρωπαίο, αν και αυτό δεν οφείλεται μόνο στο
εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά και σε κοινωνικούς λόγους. Υπήρχαν πάντα άλλωστε στα
σχολεία και στα πανεπιστήμια στρεβλώσεις όπως η «παπαγαλία», η ανύπαρκτη
καλλιέργεια της κριτικής σκέψης στον μαθητή, ο αυταρχισμός του δασκάλου-καθηγητή, η εθνολαγνεία και η
θρησκοληψία.
Ωστόσο
μπορούμε να πούμε πως η οικονομική πρόοδος που έγινε στη μετεμφυλιακή Ελλάδα
και στη μεταπολίτευση, έφερε πράγματι και μια στοιχειώδη εκπαιδευτική πρόοδο και
εκσυγχρονισμό και στην παιδεία. Αυτή η
πρόοδος δυστυχώς σταμάτησε από τη στιγμή που ήρθε στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ (1981)
και το πιστό Σοβιετικό πιόνι που λεγόταν Ανδ. Παπανδρέου !
Ο
Παπανδρέου λοιπόν άρχισε να σαμποτάρει στοχευμένα και τον παραγωγικό ιστό της χώρας
(άρα και την οικονομία), αλλά και την παιδεία. Τότε ήταν που άρχισε η σταδιακή
απαξίωση του σχολείου και του πανεπιστημίου, το ψαλίδισμα της αξιολόγησης και του κινήτρου για μάθηση και
γενικά η εξίσωση των μαθητευόμενων προς τα κάτω ή ακόμα και παρακμιακά
φαινόμενα, όπως οι καταλήψεις. Επιπλέον το σαμποτάζ άρχισε κάποια στιγμή να εκδηλώνεται και με αριστερίστικα ιδεολογήματα πχ. κατά της εξειδίκευσης και υπέρ μιας...σφαιρικής γνώσης. Παρομοίως και το υπερφόρτωμα το μαθητών με πολλές και πρόωρες γνώσεις και μαθήματα παρουσιάστηκε ως πρόοδος, ενώ στην πραγματικότητα σκόπευε και σκοπεύει στο να μάθει ο μαθητής ελάχιστα !
Στα
σχολεία αυτή η κυριαρχία έγινε με τη μορφή της αριστεροκρατούμενης ΟΛΜΕ και στα
πανεπιστήμια με το αλισβερίσι φοιτητών-καθηγητών για κάλπικα πτυχία, σε
αντάλλαγμα ψήφων κλπ. Γνωστά φαινόμενα αυτά στη μεταπολιτευτική Ελλάδα που τα έχουμε καυτηριάσει πολλές φορές…
Παρότι
έκτοτε πέρασαν από την Ελλάδα και σχετικά εκσυγχρονιστικές κυβερνήσεις (Μητσοτάκης, Σημίτης), που
κάπως αντιστάθηκαν σε αυτή την παρακμή και προχώρησαν σε κάποιες μεταρρυθμίσεις,
η Ελληνική παιδεία συνέχισε γενικά να νοσεί, διότι συνήθως οι κυβερνώντες δεν
μπορούσαν ή δεν ήθελαν να πάνε κόντρα στις αριστερές φράξιες που κυριαρχούσαν.
Σήμερα όμως που η «πρώτη φορά αριστερά» έγινε κυβέρνηση, αντιστάσεις και
προσχήματα στην εξαχρείωση και στο σαμποτάρισμα της παιδείας δεν υπάρχουν,
οπότε είναι προφανές πως τα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα !
Το
μεν ιδιότυπο παραγωγικό σαμποτάζ στην Ελλάδα έχουμε εξηγήσει πολλές φορές ότι το κάνουν κυρίως οι αριστεροί- αλλά και άλλοι τυχοδιώκτες που τους αβαντάρουν- για να χτυπήσουν το ντόπιο και δυτικό
κεφάλαιο υπέρ του αριστερού και Ρωσοκινέζικης προέλευσης κεφαλαίου. Το ερώτημα
είναι λοιπόν γιατί γίνεται το εκπαιδευτικό σαμποτάζ ; Γιατί κάποιοι δεν θέλουν
μορφωμένους πολίτες στην Ελλάδα ;
Η
αλήθεια είναι λοιπόν πως και αυτό το κάνουν σχεδόν για παρόμοιους λόγους !
Κατά πρώτον γιατί
όσο πιο αμόρφωτος και χωρίς κριτική σκέψη είναι ένας λαός, τόσο πιο εύκολα σάπια,
λαϊκίστικα ή αυταρχικά καθεστώτα μπορούν να του κάτσουν στο κεφάλι ! Ένα
τέτοιο βρώμικο καθεστώς που θέλει να κάνει αυταρχισμό είναι αναμβισβίτητα και οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ. Μεγάλη
όμως ήταν και η ευθύνη των ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ. που και αυτά ευνοούνταν τόσα χρόνια από
αυτή την κατάσταση και νέμονταν την εξουσία, έστω και αν αυτοί κινούνταν πιο προσεκτικά και με μεγαλύτερο αστικοδημοκρατικό τακτ από τους σημερινούς τυχοδιώκτες.
Κατά
δεύτερον το παραγωγικό σαμποτάζ με το εκπαιδευτικό σαμποτάζ είναι κάτι σαν
συγκοινωνούντα δοχεία που το ένα χρειάζεται το άλλο.
Ας
το εξηγήσουμε καλύτερα…αυτοί οι προβοκάτορες της αριστεράς (και όσοι άθλιοι από
άλλες παρατάξεις τους ακολούθησαν διαχρονικά και τους ακολουθούν ακόμα) προσπαθούν εδώ και
πολλά χρόνια για μια χώρα χωρίς μεγάλη παραγωγική βάση και μεγάλη βιομηχανία που
θα προσφέρει κυρίως υπηρεσίες και τουρισμό (στο βαθμό που δεν θα σαμποτάρεται
και αυτός...).
Στη
χώρα που θέλουν να φτιάξουν αυτοί (και σε μεγάλο βαθμό την έφτιαξαν γι’αυτό και
χρεοκόπησε) θα έχει θέση μόνο το ανατολικού τύπου κεφάλαιο τύπου COSCO, Gazprop, Σαββίδης, Μπόμπολας κα. ενώ το
ντόπιο και δυτικής προέλευσης κεφάλαιο, θα συντρίβεται και θα περιορίζεται σε
δευτερεύοντα ρόλο.
Το
δε δημόσιο και η κρατικά μηχανή θέλουν να παραμείνει αντιπαραγωγικό και να το
αλώσουν ολοκληρωτικά με τα διάφορα κρατικοφασιστικά παράσιτα και γραφειοκράτες. Γι’αυτό και
οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. έχει επιδοθεί σε παρανοϊκό κύμα προσλήψεων, την ώρα που η χώρα φυτοζωεί
και θα έπρεπε να έχει μαζέψει τις δημόσιες δαπάνες προ πολλού !
Αυτή η χώρα λοιπόν τέτοιον λαό και εργαζομένους χρειάζεται και να πως συμπληρώνεται το παζλ των αριστερών "ιδεοληψιών" που δεν είναι καθόλου τέτοιες !Και φαίνεται πως ο Α. Παπανδρέου έβλεπε εκείνη την εποχή πολύ μπροστά, αλλά πάντα για το κακό και την καταστροφή ! Και οι άξιοι και χειρότεροι συνεχιστές τους βρέθηκαν στο πρόσωπο της "πρώτη φορά αριστερά" του υπερήφανου καταληψία Τσίπρα !
1 σχόλιο:
Μπράβο ρε παιδιά !!!
Αυτή, δυστυχώς είναι η μόνη και μεγάλη αλήθεια. Ναι, έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα.
Γράψτε το, διαδώστε το, να μάθει επί τέλους ο λαός την αλήθεια.
Και πάλι μπράβο.
Δημοσίευση σχολίου